اگر در فرانسه ملک خریداری کرده اید (یا به فکر خرید/فروش) هستید، باید یک یا دو چیز در مورد سپتیک تانک ها بدانید.

ممکن است این پر زرق و برق ترین لوازم جانبی در خانه شما نباشد، اما به احتمال زیاد سپتیک تانک شما یکی از مفیدترین آنها خواهد بود.
سپتیک تانک ها در فرانسه بسیار رایج هستند و بیش از 5 میلیون خانه به جای سیستم زهکشی عمومی از یک واحد دفع زباله استفاده می کنند. اگر ملک جدید شما خارج از شهر یا مرکز شهر واقع شده است، ممکن است خودتان را صاحب جدید و مفتخر یک مخزن سپتیک شوید.
بنابراین، چه چیزی باید در مورد این خرید جدید هیجان انگیز بدانید؟ در اینجا خلاصه کامل زندگی با یک مخزن سپتیک و مقررات مختلفی که برای این نوع سیستم زهکشی اعمال می شود، آورده شده است.
سپتیک تانک مخزن بزرگی است که فاضلاب و فاضلاب خانگی را فیلتر و تصفیه می کند. مخزن سپتیک که در خارج از ملک شما دفن شده است، فاضلاب آشپزخانه، حمام و توالت شما را فیلتر و پیش تصفیه می کند.
در داخل مخزن، فاضلاب به سه لایه جدا می شود که سبک ترین زباله ها روی سطح شناور است و مواد جامد سنگین در کف مخزن می نشینند. باکتری های موجود در مخزن، زباله ها را قبل از عبور از بستر فیلتر به گاز، C02 و آب تبدیل می کنند تا ذرات سمی را حذف کنند. هنگامی که آب تصفیه شد، بدون آسیب رساندن به محیط زیست به طور ایمن به داخل زمین تخلیه می شود.
نصب سپتیک تانک جدید
پس از تغییر در قانون در سال 2011، تعداد زیادی از سپتیک تانک ها در فرانسه دیگر با مقررات فعلی مطابقت ندارند. اگر سیستم شما ناسازگار باشد، احتمالا باید یک مخزن جدید نصب کنید.